Kamelia Lip Tint & Lipstick Dan Tatagaltier Bulaney Essence






Kamelia Sea Siren Matte Easy Glide Lipstick
Kamelia Aqua Kiss Lip Tiny

Berminat? 

Contact seller HERE

+++

SR punya personal review tentang liptint dan lipstick Kamelia ni adalah, sangat ringan bila pakai dekat bibir. Ringan sampai rasa macam tak pakai apa-apa. Warna dia pun sangat in dengan kulit SR yang Melayu ya amat ni. Hehe...

Harga pun tak mahal, memang affordable. Bolehlah buat ganti-ganti, tukar-tukar warna dengan lipstick yang dah ada ni kan.

Kalau berminat bolehlah klik pada link di atas, atau klik gambar tu aje ya.



Siapa nak cuba produk Tatagaltier Bulaney Treatment Essence pun ada dekat sana. 
Ayuh gais!

Post a Comment

5 Comments

  1. Saya jenis sempoi. Hehe.

    ReplyDelete
  2. rajin SR beli & test make up ni.

    ReplyDelete
  3. Boleh cuba ni..selama ni dok pakai Wardah ja

    ReplyDelete
  4. Best pakai lipstick yang selesa dipakai dan ringan. Saya suka pakai tatagaltier. Dah 3 botol pakai.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.