Lotus's Full Cream Milk

Assalamualaikum wbt


Semalam kami pergi ke Lotus Kajang. Adalah beli barang dapur sikit. Masa nak bayar, nampaklah ada disusun kotak-kotak susu penuh krim jenama Lotus ni. Ada juga susu perisa strawberry. SR pun ambillah dua kotak susu penuh krim tu.

Nak cuba rasa sebab tak pernah cuba yang cap Lotus. Rasa dia not badlah, sedap! Harga pun tak mahal, dalam RM5 lebih aje sekotak yang 1 liter ni. Comel pula lukisan lembu dekat bahagian depan kotak biru dia tu kan!




Lepas ni kalau ke Lotus lagi, bolehlah SR beli lagi nampaknya 😁 Kalau boleh, lepas ni nak cuba juga yang perisa strawberry tu.

Ada sesiapa pernah cuba susu Lotus ni? Macam mana? Suka atau tak?

Post a Comment

4 Comments

  1. Linda mmg lama dah membeli susu Lotus nie... Sebab harga dia murah skit... Nak2 kalau tgh offer... Mmg berkotak2 beli... Semua perisa pun sedap...

    ReplyDelete
  2. sya belum cuba dan teringin juga nak cuba...macam sedap jer dengan gambar lembu\yang lucu

    ReplyDelete
  3. Belum pernah try sebab tak shopping kat Lotus biasanya

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.