Pencarian Bloglist 2024 Mamapipie.com

 Assalamualaikum wbt


SYARAT PENYERTAAN:

Terbuka lepada semua blogger yang ada blog.

  1. Buat blog post bertajuk "Pencarian Bloglist 2024 Mamapipie.com". Tepek banner di atas beserta link ke post ini.
  2. Wajib letak blog http://www.mamapipie.com dalam bloglist korang
  3. Dijemput follow media social mama (tak wajib) || Instagram | Youtube | Twitter | FB Page| |
  4. Tinggalkan link pernyertaan korang di post SINI

Peluang yang baik kalau ada yang hendak mencari backlink ke blog / website. Bolehlah join segment yang dianjurkan oleh blogger Mamapipie ini ya. 

Baca Kepentingan Backlink Untuk Blog

Tak rugi pun. Blog Mamapipie ini antara yang tinggi aliran trafik ke sana. SR pun tak adalah sampai boleh dikatakan blogger tegar atau pempengaruh, tapi dengan mengamalkan backlink ni, bolehlah capai seratus ribu plus plus juga pageview sebulan. Jadilah kan. Slow-slow panjat Google.

Pageview Blog SR yang suam-suam kuku


Secara tak langsung bila Mamapipir letak link blog / website kalian di blog dia nanti, pelayar / pengunjung blog Mamapipie berpotensi untuk klik link ke blog kalian pula. 

Baca Tips Mendapatkan Click Pada Iklan Google Adsense Blog Kalian.

Nah, kan dah dapat trafik percuma tanpa perlu bersusah payah nak menempatkan diri di tangga teratas di enjin carian, kan?

Tapi, kalau dapat berada di tangga nombor 1 enjin carian, memang heaven la! Jadi, boleh mula dapatkan trafik dari blog Mamapipie ni dulu. Bak kata pepatah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. 

AGitchew...

Post a Comment

9 Comments

  1. Semoga berjaya. Jom sama² kita naikkan semula blogwalking dan segment begini

    ReplyDelete
  2. tq syaz join bloglist mama. muahs.. ye kan, kita try backlink sesama sendiri. cuba bantu2 ssesama kita. tapi taraffic mama skrg kelaut sejak google tukar algortym huhu

    ReplyDelete
  3. Semoga berhasil terpilih dipilih masuk bloglist mamapipie.

    ReplyDelete
  4. Cie pun join segmen bloglist Mamapipie :)

    Done follow sini jugak.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.