Dua Posting Popular Setiap Kali Cuti Sekolah

Assalamualaikum wbt

Gambar AI

Setiap kali tibanya musim cuti sekolah, mesti dua post dari blog SR ni akan kembali dapat page views yang tinggi untuk setiap hari.  Minggu ini saja, posting dari tahun 2022 tu dapat dalam lingkungan 200++ .

Nak tau tak, posting apa?

Tadaa!

 




Total page views untuk kedua-dua post berkaitan khatan / sunat anak SR ini pun, boleh tahan juga banyaknya. Untuk post pertama, dapat 4113 views setakat SR taip post yang anda sedang baca ni, manakala post buka clamp tu pula mendapat sebanyak 2688.

Moga perkongsian SR berkenaan pengalaman mengendali dan mengurus serta mencari kaedah terbaik untuk sunatkan adam dan amir ketika itu, turut boleh memudahkan mereka-mereka yang landing pada blog SR ketika dalam pencarian maklumat.

Mesti cari sebab nak khatankan anak lelaki awak kan? Sayu kan, anak tu dah nak sunat, dah besar dan dah nak bujang..hehe...

Atau yang cari tu, mereka-mereka yang nak sunat tu sendiri? 

Tak kisahlah sesiapa pun, SR nak ucapkan terima kasihlah sebab masuk blog SR dan baca pengalaman SR. Semoga segala urusan khatan, penjagaan selepas khatan dan penyembuhan berjalan dengan lancar dan baik-baik sahaja ya!

😄

Post a Comment

7 Comments

  1. Bapak2 bila tengok pos berkenaan sunat ni pasti terkenangkan kisah lalu haha. Pengalamannya berlainan.

    ReplyDelete
  2. ank lady dah 5 tahun tahun ni, berdebar juga untuk sunatkan adik nanti.. takut pun ade..

    ReplyDelete
  3. Anak tiri SA tu dah 10 tahun dah umur..ntah bila la mak dia nak sunatkan dia..

    ReplyDelete
  4. paling famous mestila berkhatan dan kenduri kawin pak gebong pak gebong

    ReplyDelete
  5. Syukur juga anak lelaki saya sorang je. Dah sunatkan dia waktu umur 7 tahun. Tahun ni dah 13 tahun umurnya. Settle cerita sunat🤭

    ReplyDelete
  6. Sesuatu yg dicari info mengenainya mmg akan sentiasa dibaca setiap masa .. tahniah :D

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.