Terhibur Tonton Video Uncle Gedek

Assalamualaikum wbt


Semalam, anak-anak SR ralit tengok video kompilasi gambar swafoto / selfie Raja Selfie negara Malaysia kita, iaitu Uncle Gedek!

Tengok ulang-ulang sambil stop secara random, sebab nak tengok gambar selfie tu. Dah macam main tikam pulak SR tengok hahaha!

Bila SR cakap, SR kenal uncle tu, diorang terkejut dan tak percaya. Hahaha! Tiga-tiga kagum sebab uncle gedek amatlah rajin buat video tu, dan rajin tangkap gambar hari-hari.

"Sama aje muka dia semua mak!"

Tapi, bila sekali diorang stopkan video, terkena pada gambar uncle tengah kemam buah oren, terus berdekah-dekah diorang gelak.

Terima kasih uncle gedek sebab hiburkan anak-anak SR 😎 Siapa yang belum tengok video compilation wajah selfie Uncle Gedek, bolehlah tengok dekat SINI!

Post a Comment

7 Comments

  1. Hahaha! Malu pulak anak2 Syaz tengok perangai orang tua yg tak semenggah ni.... Haha!

    Tapi time uncle compile pun uncle gelak2... Terfikir... Kalau sekarang tak tergamak nak buat cam tu! Hahahaha...

    TQ Syaz!

    ReplyDelete
  2. Salutelah dengan uncle sebab konsisten ambil swafoto setiap hari. Baca blog pun terhibur inikan video.

    ReplyDelete
  3. Blom jumpa in real lagi..kalau jumpa ajak dia selfie dia memang buat muka xde perasaan...

    ReplyDelete
  4. wah.. baru tengok tadi tapi belum sempat ku tinggalkan komen. Nanti2lah.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. lepas ni makin ramai la peminat uncle gedek ni hhehehhe

    ReplyDelete
  6. Saya ikut bangga bisa kenal dengan uncle 😄. Berharap juga kalo nanti ke KL bisa jumpa. Apalagi saya sering ke KL .

    Salut dengan konsistennya uncle, tiap hari tanpa jeda. Tak mudah buat seperti itu 👏👏👏👍

    ReplyDelete
  7. Terbaik uncle Gedek. Ikon anak-anak.. 😊✌🏼

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.