Pages

Search This Blog

Showing posts with label Alor Setar. Show all posts
Showing posts with label Alor Setar. Show all posts

Thursday, June 3, 2010

Murid Maut Makan Gam?

Hello Semua..

Wah, terkejut aku baca Metro harini.. Seorang murid sekolah di Alor Setar maut setelah memakan gam!
Kawan dia nak gurau-gurau dengan dia, kawan dia kata gam tu jeli, lepas kawan dia bagi je, terus dia makan..



Namun, dia dipercayai mati bukan sebab gam tu. 


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Abd Ghafar Rajab ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu, namun memberitahu laporan bedah siasat mendapati mangsa meninggal dunia selepas mengalami pendarahan dalam selaput otak.
“Mangsa turut menghidap asma dan hasil laporan bedah siasat mendapati mangsa meninggal dunia akibat pendarahan dalam selaput otak. Punca kematian mangsa tiada kena mengena dengan gam gel berkenaan,” katanya. Katanya, penyakit itu mungkin sudah lama dihidapi mangsa dan hanya menunggu masa untuk menyebabkan kematiannya-Harian Metro.

Kiranya, gam tu macam penyebab kematian dia ajelah.. Mesti kawan dia  trauma kan? Walaupun orang tak kata dia yang bunuh kawan dia, tapi seolah-olah dia penyebab..

Aku ingat lagi masa aku kecik2 dulu, mak aku selalu pesan, jangan bergurau lebih2, nanti nangis..
Itulah, benda dah nak jadi nak buat macam mana, tapi nasihatkanlah adik-adik/anak-anak supaya jangan buat perkara yang bukan-bukan kat kawan-kawan..

ps: teringat pulak, dulu ada kes budak mulut jadi bengkak sebab kawan dia letak air kencing dalam botol air dia..

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.