Sunday, May 9, 2021

Ndoi Rumah Tok Yam di Tongkang Yard

Walaupun bukan segmen throwback Thursday, tapi nak up juga gambar buaian ni.

Atas buai tu adam, setahun lebih dia masa ni.

Rumah tok belah abah, di Alor Setar.

Buai ni dari aku belum ada, dia dah ada.

Lama dah tak balik jenguk tok.
Teringat pulak dekat Tok hari ni.

Tahun ni Tok dah 90 tahun umurnya.

Semoga Tok sihat-sihat selalu 💓

14 comments:

  1. masya Allah...panjang umur Tok..moga sihat selalu hendaknya..

    ReplyDelete
  2. Nostalgia betul. Perlu dipulihara untuk tatapan ahli keluarga pada masa akan datang.

    ReplyDelete
  3. Semoga tok sentiasa dipermudahkan urusan.

    ReplyDelete
  4. Rare buaian macam ni. Semoga Tok sihat sentiasa.

    ReplyDelete
  5. Dah jadi buai antik tu.
    Moga tok sihat-sihat hendaknya.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, panjang umur tok. semoga tok dikurniakan kesihatan yang baik.. insyaAllah

    ReplyDelete
  7. antik tu
    rinduuu kan lama tak balik jenggah yg tersayang

    ReplyDelete
  8. Kuat utuh lagi buaiannya tu. Semoga tok sihat walafiat hendaknya. Aaaminn...

    ReplyDelete
  9. fuhhh lamanya buaian ni. Moga panjang umur Tok kak syaz

    ReplyDelete
  10. Fuyooo lamanya usia buai tu ..

    ReplyDelete
  11. Amin syaz! moga atok sentiasa sihat..fuh 90 dah ye ^^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot