Pages

Search This Blog

Showing posts with label P.Ramlee. Show all posts
Showing posts with label P.Ramlee. Show all posts

Friday, November 26, 2010

Perut Anak Dara

Hai selamat pagi semua!

Dah gosok gigi?


Dah lama tak update blog aku nih rasanya..
Lama aku berteleku depan laptop ni..

Tunggu punya tunggu punya tunggu (macam dialog P Ramlee dalam Seniman Bujang Lapok),
Idea tak timbul-timbul..

Lama sangat duduk rumah, sampai otak dah berkarat teruk ni..
Risau..

Perut anak dara?
Nak tengok?

EH bukan perut aku..jangan risau..
Perut orang lain..

.
.
.
.
.
.
.
.



Perut Elin lah..
Anak dara sekor ni memang suka tidur dengan aksi terkangkang koyak macam ni..haha..
Pantang nampak buku terbukak,  mesti nak buat lapik tidur dia..


ps: perut ELin ni memang sedap di buat bantal~

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.