Search This Blog

Showing posts with label Pos Ekspress. Show all posts
Showing posts with label Pos Ekspress. Show all posts

Thursday, January 7, 2010

Kiriman Shabanun Salwa

Hello!
Update lagik!

Sebab gumbira!
Gumbira!

Hehehe..
Tadi kan, tetibe je ada posman hon hon depan umah..
Aku pon menyuruh adik aku gi tengok..
Kot2 la abahnye surat ke pe ke..
Tapi pada masa yang same aku jengah2 gak la kat muka pintu..
Sekali aku terdengar posman tu kata..

"untuk Nursyazni.."

uiks, aku tu!
Aku dapat pos laju!
haha! apekah ia?



aku pon tengok sender dia sape..
sebab tulisan macam kenai..
rupenye dari Wa..

=)

Wa adalah salah sorang kawan baik aku..
Geng tot tot!
Kami jumpa di UMT, sebilik, serumah..
ketawa, gaduh..haha!

Wa bagi kad besday!
yay!

Dan jugak seutas gelang..

jangan tengok tangan aku tu, tengok gelang je..hehe..

Thanks Wa..mwah mwah!

Wa dan aku..
dalam 3 tahun lepas..
Masa zaman kurus dolu2 daa..
Aih ni yang semangat diet makin berkobar2 tengok gambar lame ni..
heeee!

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me