Pages

Search This Blog

Showing posts with label banjir. Show all posts
Showing posts with label banjir. Show all posts

Tuesday, January 6, 2015

2 0 1 5

Assalamualaikum 2015!

Masuk dah tahun baru.
Naik lagi 1 anak tangga umurku.

2015, semoga tahun yang baik.
2014 banyak sangat cerita kurang sedap untuk Malaysia.

AKu pun haritu baru je balik dari Kota Bharu, Zaimi nak balik kampung tolong cuci rumah nenek dia. Habis naik air. Selama berpuluh tahun, tak pernah kena banjir macam tu.

Dugaan Allah.



Aku tak boleh cerita lebih-lebih, karang sambil menaip sambil berjujuran air mata..haha

Semoga tak ada lagi kemalangan kapal terbang melibatkan Malaysia 2015 ni..
Aku sampai naik seram pulak bila fikir nak naik flight.. T_T

Semoga rumah-rumah yang terjejas teruk sebab banjir segera mendapat bantuan..
Semoga perlaksanaan nak diharamkan lesen membalak selama 25 tahun tu bukan rumours semata-mata.. habis dah hutan kita.. sayang sangat. Khazanah alam tu.

Semoga aku rajin update blog..haha.. asyik skip2 je update..

Semoga anak aku membesar dengan sihat dan sempurna..
Semoga ada rezeki nak bagi dia adik.. ehem..

Semoga kerja-kerja dipermudahkan..
Semoga bisnes part time aku menjadi..

Semoga sihat selalu orang tua ku..

Semoga yang baik-baik aje 2015 ni..

Be good, take care :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.