Pages

Search This Blog

Showing posts with label cendol. Show all posts
Showing posts with label cendol. Show all posts

Tuesday, February 16, 2010

Cina raya, Semenyih lumpuh

Semalam aku, adik aku dan nenek aku pergi ke pekan Semenyih untuk membeli cendol..
Nenek la dah lama tak makan dia kate, tu yang pergi beli tu..
Cendol kat sini sedap giles!
Dan aku gak membeli rojak..sedap, tapi pedas..hehe..


Sambil2 tu aku tengok2 la alam sekeliling..
Pekan Semenyih, lebih2 lagi kat lorong depan Econsave ni, LENGANG.
Toleh kanan lengang..


Toleh kiri pun lengang..
selalu jalan ni punyalah banyak kereta..
kalau dah parking tu, payah nak kuar..

Kedai2 pun banyak tutup..
Pasar pon tak banyak ikan..
Selalu cina yang banyak jual ikan..

Ini bila dorang raya, rata2 kedai tutup..
huhu..
Sunyi sepi la semenyih 2,3 hari ni..


Ps: ralat btol rase nye, mase ni la bangsa2 aku yang meniaga ikan & sayur, menyembelih bangsanya sendiri dengan meletakkan harga yang berganda mahal.. ish ish ish..

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.