Pages

Search This Blog

Showing posts with label porch. Show all posts
Showing posts with label porch. Show all posts

Thursday, July 10, 2014

Percubaan Budak 1 Tahun Lari Dari Rumah

Haha..
Ini masa Ahad lepas..
Saja biar adam main dekat porch..
Zaimi duduk tepi ala-ala baywatch je..
Aku pulak malas nak pakai tudung, so duduk kat grill je..

Terkedek-kedek lah budak kecik ni berjalan..
Ke sana ke mari..
Saja biar dia practice kaki dia tu..

Lepas tu, tiba-tiba adam dapat ilham pulak..
Ilham nak lari dari rumah..








Elok je dia bukak gate tu..
Haih la..
Bahaya betul..

Dia tengok apa kita buat, itu lah dia nak buat..

Jadi korang pun hati-hatilah, kalau tak ada pengawasan, mangga lah gate korang..

Hew hew hew...

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.