Pages

Search This Blog

Showing posts with label sofa. Show all posts
Showing posts with label sofa. Show all posts

Friday, February 14, 2014

Sofa Kanak-Kanak

Semalam bawak Adam pergi Giant Senawang, saja beli barang sikit.
Dan ternampaklah kat bahagian almari rak semua tu, ada sofa yang saiz kecik.
Rupa dia macam sofa biasa tu, cuma dia kecik dan mini, children sofa katanya.. hahahah!

Aku dah nampak haritu lagi, tapi masa tu adam kecik, rumah sewa dulu pun kecik, so macam malas nak penuhkan rumah tu kan.. so semalam rupanya sofa tu still ada jual lagi.. apa lagi, menggeletis lah mak adam nak beli hahahaha!

Tapi kena dapatkan kebenaran zaimi dulu, untuk kesejahteraan bersamalah katakan..haha..

Aku pun tanya, zaimi kata belilah kalau nak beli.. apa lagi, berdesup tolak troli gi amek sofa tu.. kikiki..

Tak mahal sangat, rm69. Oklah kot.
Asalkan aku puas hati.. :D





Saja ambil warna tu, nak bagi warna dia ala-ala sofa besar kat rumah tu gak..

Sapa nak beli bolehlah, ada macam-macam corak, ada yang corak bunga-bunga, ada yang jalur-jalur..
Bolehlah si comel anda pun ada sofa.. kah kah kah

Emm ok lah, nanti cerita lagi.. ;)

p/s: tekak kepingin teh ais pulak dah.

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.