Search This Blog

Showing posts with label tomyam. Show all posts
Showing posts with label tomyam. Show all posts

Tuesday, August 16, 2011

Nasi Goreng Hawaii

Apa?
Nasi goreng hawaii itu apekah?

Wuu..
Tetiba aku terbangun pukul 1.45 tadi.. Sedar sedar, lampu kat ruang tamu dah berkelip2..

Adoi..masalah..



Bangun, totop lampu, masuk bilik balik.. Mata tamau pejam plak..

Esok dahla nak keje..gulp..

Macam macam teringat waktu2 macam ni.. Fikiran pon dah jauh menerawang..

Last sekali encik perut terasa lapar..

Terbayang plak nasi goreng hawaii kat Amirul Tomyam.. Sedapnyaa!

Eh, korang tau tak perkataan tomyam pon dah masuk kamus dewan?

Hehe..
Lapor weh..

Monday, February 16, 2009

make di soho..

aritu balik dr putrajaya nampak 1 kedai makan ni kat tepi jalan..
besar kdai dia..
name 'SOHO".. kalu ikut bhase qlate.. soho ni mknenye masyur..
jadi terdetik gak aku nak g makan tomyam kat situ..
asik kat seksyen 16 je..
muak dah tekak aku ni..
jadi.. mlm td kitorg pon g la mkn situ...
ha ni kedai nyer..
byk kete ade..
yg unik nye kedai ni..
waiter dia sume pakai jersi kaler merah..
pelik gak la..
dan dalam kedai dia ade kedai runcit, wifi, dan juge surau..
bagus2...
muslim friendly..
kitorang order tomyam campur ngn telur bistik...
makan ngn nasik putih..
zaimi order air epal..
aku lak order sirap soho..
malang nye sirap soho abeh lak..
mencik...
baru nak try cmane rasenye...
last2 order teh beng je la...


makanan dia sedap!
siyes!
nasib baik sedap..
kalu x wat malu je letak name soho gitu..
lain kali aku nak dtg lagik!
jumlah kesluruhan = rm15.80#

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me