Pages

Search This Blog

Showing posts with label tudung kekaboo. Show all posts
Showing posts with label tudung kekaboo. Show all posts

Friday, June 19, 2020

Baju Raya Aidilfitri Famili

Syawal 2020 pun dah nak melabuhkan tirainya, kejap je rasa habis dah raya musim Covid19 ni. 
Raya yang sangat janggal.
Tak ada kunjungan ke rumah saudara-mara.
Tak ada open house.
Tak ada jamuan potluck raya.
Tiba-tiba dah habis raya.

Tiba-tiba terasa nak scroll balik Ig dan FB, tengok balik gambar-gambar raya tahun-tahun lepas. Gambar raya sejak jadi isteri orang, berevolusi jadi emak anak satu, emak anak dua dan terkini emak anak tiga.
Senyum sorang-sorang 😊

Macam-macam perasaan ada, terutama bila tengok perubahan keluarga tahun demi tahun.
Cepat betul masa berlalu.

Jadi, rasa nak abadikan di sini himpunan koleksi gambar raya famili dengan baju raya yang sangat warna-warni di aidilfitri haha..
Untuk tatapan anak-anak suatu hari nanti, mungkin tatapan aku juga nanti di tahun-tahun mendatang.


Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.