Search This Blog

Showing posts with label tudung kekaboo. Show all posts
Showing posts with label tudung kekaboo. Show all posts

Friday, June 19, 2020

Baju Raya Aidilfitri Famili

Syawal 2020 pun dah nak melabuhkan tirainya, kejap je rasa habis dah raya musim Covid19 ni. 
Raya yang sangat janggal.
Tak ada kunjungan ke rumah saudara-mara.
Tak ada open house.
Tak ada jamuan potluck raya.
Tiba-tiba dah habis raya.

Tiba-tiba terasa nak scroll balik Ig dan FB, tengok balik gambar-gambar raya tahun-tahun lepas. Gambar raya sejak jadi isteri orang, berevolusi jadi emak anak satu, emak anak dua dan terkini emak anak tiga.
Senyum sorang-sorang 😊

Macam-macam perasaan ada, terutama bila tengok perubahan keluarga tahun demi tahun.
Cepat betul masa berlalu.

Jadi, rasa nak abadikan di sini himpunan koleksi gambar raya famili dengan baju raya yang sangat warna-warni di aidilfitri haha..
Untuk tatapan anak-anak suatu hari nanti, mungkin tatapan aku juga nanti di tahun-tahun mendatang.


Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me