Search This Blog

Sunday, August 23, 2020

Meninggalkan Blog dengan Entry Auto Publish

 Assalamualaikum semua!

Ada ke yang perasan aku tak blogwalking dah 2 hari? 

Kih kih..

Sebabnya, aku away. Dan tak bawak laptop.

Nanti lah aku update ke mana aku pergi (macamlah ada yang nak tau ahahah)

Dan nak berjalan ke blog-blog sahabat maya ni 😉


Teaser


28 comments:

  1. Akak cuti rehat jalan jalan bersama keluarga ke kak ? huhu. Happy holiday weekend giteww. :)

    ReplyDelete
  2. enjoy your time. akak dah lama tak ke mana2 ni. sengal sgt dah kaki ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu k.yan, apa lagi kak, ajak diorang gi jalan ehehe

      Delete
  3. Itu tanda syaz sungguh2 berblog, tahniah2x semoga terus maju ..kalo akk tk ke mana pun tak rajin berblog, kalau pegi berjalan, lansung tak kisah dah blog ni,

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat ni semangat berblog tu tiba2 menebal kak hehe

      Delete
  4. prasan je..awak xde hehee..normal lah kalau auto entry..shida selalu buat hehee ^_^

    ReplyDelete
  5. hi syaz...firt time blogwalking kat sini..salam perkenalan dan selamat bercuti ye Syaz.

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti dgn fmili
    n hati2 jaga diri

    ReplyDelete
  7. Selamat bercuti. Kita pun kadang autopublish je senang. Tak banyak pikir banyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, selalu jugak autopublish sebenarnya hehe

      Delete
  8. bestnya pergi jalan-jalan spend time dengan family :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me