Wednesday, December 23, 2020

Wall Climbing Bersama Anak Kecil Tanpa Sebarang Tali Keselamatan | Wisdom Wednesday

 Tajuk tu no play play ok!

Dalam video ni, memang ada aksi si ibu yang panjat dinding empangan yang tersangat curam, menegak punya curam! Hanya dengan kuku je.

Enjoy!

Semoga beroleh sesuatu dari video ini harini hehe!


Amacam?
Terel tak Ibex tu?

Demi kelansungan kehidupan, semua boleh diharungi 😎

26 comments:

  1. Oh! uncle pernah tengok dokumentari ni.... hebat

    ReplyDelete
  2. Ibex memang terkenal panjat mcm tu.. memang kuat dan berani betul

    ReplyDelete
  3. Kuasa Allah kan, kalo kita tengok mcm mustahil je kambing boleh panjat cerun bukit batu mcm tu, kambing tu nak jilat mineral2 yg ada kt batu2 tu.

    ReplyDelete
  4. Bersyukurlah kita tak payah bersusah payah macam tu untuk mendapatkan makanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu wak, terlalu susah ibex tu nak dapat garam

      Delete
  5. hebat Allah cipta depa ni.. unik..
    kalau kita la tu pakat lemah lutut longgar sendi semua..
    lg2 saya jenis penakot hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau saya entah dah terjerembap ke bawah 😂

      Delete
  6. ingatkan u yg bawak anak pi wall climbing tu... baru nak kecam sebab membahayakan anak... rupe2nye......

    ReplyDelete
  7. Wow, tak pernah tgk dia boleh panjat dinding tu .. amazing gila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih amazed sebab dia panjat hanya dengan hoof

      Delete
  8. kalau mama mmg tak mampu nak buat macam ni.. gayat tak ingat ni, tabik pada ibu tu

    ReplyDelete
  9. SubhanaAllah.. memang mengagumkan..

    ReplyDelete
  10. hebatnya..waktu nak terjatuh tu hati kita plak berdesup gugup ^_^ nebesss!

    ReplyDelete
  11. Pernah tengok. Kita pulak yang seram tengok kekambing tu memanjat batu. Hebat kuku dia mencengkam batu tu.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot