Sunday, January 17, 2021

Kacang Buncis Udang

Harini kemalas malasan.
Jadi supaya blog masih dikemaskini, ku muatnaik gambar lauk minggu lepas ni je lah


Aci tak?
Ahaha

Happy weekend semua, nanti ku blogwalking 😘

 

27 comments:

  1. Wah! Sayur buncis kaya udang!

    ReplyDelete
  2. aci jer..hahahaa..sedap tu..tp udang kite alergik pulak ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. boleh ganti dengan lauk lain tak? Ayam? Hati?

      Delete
  3. Sedap kacang buncis letak udang byk.. fav ni

    ReplyDelete
  4. Kacang buncis kalau masak gaya apa pun tetap sedap

    ReplyDelete
  5. Aci je lah kak syaz. sodap ni. menu 2 in 1

    ReplyDelete
  6. Menarik. Lama tak makan kacang buncis!

    ReplyDelete
  7. suka lauk ni, sambal kacang buncis dan udang

    ReplyDelete
  8. share la resepi puan, bole jugak try nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sama je macam goreng sayur2 lain 😊

      Delete
  9. Haha sedap ni!! Letak dengan nasi hangat dan kicap sikit!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot