Wednesday, January 13, 2021

Lagu Selamat BerPKP | Video


Satu je nak cakap, sedap betul suara brother yang nyanyi lagu Selamat BerPKP dalam video ni haha

32 comments:

  1. hahaha...best lirik dia. mmg kena sangat

    ReplyDelete
  2. hahaha... selalu dengar bro ni menyanyi dalm fb.. sungguh menghiburkan,, lupa la sejenak kerunsingan haha

    ReplyDelete
  3. Mantap vokalnya... hahaha PRN Sabah pun disebut juga!

    ReplyDelete
  4. Suara orang lama lama ni. Lagu raya pun dah jadi lagu PKP dah. Jangan raya diperantauan lagi sudah lah. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun macam ada je kebarangkalian itu...hmmmm
      moga dapatlah raya di kampung hehe

      Delete
  5. ha haa harini banyak yang show ..ada yang guna video madu tiga ..suara sarimah..macam2 kan..

    ReplyDelete
  6. Hahaha.. dia ni memang salu nyanyi lagu pkp.. dari last year lagik.. Kih3! Tapi sedihlah nak raya nanti kalau Covid masih bebass

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tapi suara dia i loike!!
      ala nak raya kat kampung..hehe

      Delete
  7. harap2 wabak covid ni cepat pulih.. aminn

    ReplyDelete
  8. hahahaha.... redha ja la .. kluar lagu

    ReplyDelete
  9. ok nanti dengar and tengok..ni da nak pukul 1 pagi, kang terjoget lak..hahahah

    ReplyDelete
  10. hahaha... ulang berkali2.. tersengih2 mendengarnya

    ReplyDelete
  11. Dgr sampai habis lagu ni sbb sora & lirik sedap

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot