Sunday, February 21, 2021

Penampar Batman

Memang tiap kali FB memories lalu kat timeline, ada je post lama zaman muda yang diri sendiri rasa hek eleh.

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

25 comments:

  1. cepat saja masa berlalu n memori fb paparkannya semula

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, macam tak percaya kadang2 ehh dah setahun??

      Delete
  2. Hahaaa... hek elleeehhh, dan senyum sendiri.

    ReplyDelete
  3. kalau akk mesti terfikir kenapalah up entry ni..haha..

    ReplyDelete
  4. Hehehe.. masa tu mesti terfikirkan.. napelah up entry camnie kat FB.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. For me..post blog yang 10 tahun lepas..
    rancak post waktu budak sekolah mentah...kekeke

    ReplyDelete
  6. for me plg stress bila tgk gambar2 di fb yg kurus hahah

    ReplyDelete
  7. Haaaa. hamek kooooo.. hahahaha.. Kadang tergelak tengok post lama.. kalau ayat tak sememggah ler.. hehe

    ReplyDelete
  8. zaman baru kenal FB dulu ntah ape bende yang di post. rasanya semua benda nak post...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangun tidur pun saya post.. "huwargsh ngatok baru bangun tido"
      tu yang rasa nak debik diri sendiri hahaha

      Delete
  9. Hahaha..kann, terasa nak buat macam tu jugak..apalah aku dah buat dulu dulu ni. aduhaii

    ReplyDelete
  10. sama.laa kalau tgk.post lama sendiri kt blog ni๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

    ReplyDelete
  11. mampu gelak..kita serupaaaaa #tampar diri sendiri ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot