Sunday, February 21, 2021

Makhluk Hijau Emak


 







Melayan anak anak je malam ni.
Makin senteng onesies dinosaur diorang tu.

Makin besar dah.

Tak lama lagi mesti taknak main macam ni dah kan.
Allah..
Sayu pulak ❤️

12 comments:

  1. Comel betul si hijau semuaaaa. hehhee..
    Ya.. mesti dah besor.. tak nak ler main gini..Hargai masa yang ada.. kan.. Agituhhhh

    ReplyDelete
  2. yg kecik tu kene adik lg kot... baru kemeriahan dalam rumah tu dengan budak2...

    ReplyDelete
  3. Comelnya pakai costume dino. 3 makhluk hijau emak yang comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lama lagi tak muat dah rasanya yang si adam tu..huhu

      Delete
  4. simpan gambar ni nnt dah bsr mesti gelak2 bla tgk blk😊

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot