Friday, February 5, 2021

Topi Petronas PRIMAX

Budak dah besar.
Menginjak remaja.

Sekarang adam ada satu tebiat pelik.


Entah apa yang mempengaruhi, 24 jam nak pakai topi Petronas Primax dia tu.

Topi tu tokma dia bagi lama dah.

Mula-mula dapat, tak ada lah asik pakai.

Seminggu dua ni yang asik pakai je.

Haha

Ingat hemsem la tu agaknya 😂

Macam-macamlah anak omak ni 😊

 

12 comments:

  1. Nampak macam bakal pelumba negara ni.... kipidap!

    ReplyDelete
  2. Anak omak sudah semestinya hensem... kan Adam hihihiii.

    ReplyDelete
  3. boboi mmg la mcm tu.. dah nak pandai nak hensem la tu...

    ReplyDelete
  4. omak ni perasan ja den nk bergayo

    ReplyDelete
  5. Budak² kalau dah Suka sesuatu benda tu memang asyik nak pakai je Kan.

    ReplyDelete
  6. Budak lelaki memang gitu kot,anak akak dalam kereta pun nk pakai topi...rimas akak tengok.

    ReplyDelete
  7. hahaahaha kenapaaa dlm rumah pun pakai... hehe

    ReplyDelete
  8. Hehe..nampak ada 'style' bila pakai cap :)

    ReplyDelete
  9. Yaaaa... janji stay home.. xpela pakai punnn.. Kih kihhh

    ReplyDelete
  10. mesti dia ada tengok sesape pakai topi, lepas tu dia pun teringat topi ni..hahaha

    ReplyDelete
  11. Budak laki ni mmg ada 1 habit kalau dia rasa hensem dia akan pakai mcm tu je.. baik baju baik seluar.. baik cap.. haha

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot