Friday, February 5, 2021

Bukan Pentingkan Diri


Salam Jumaat semua.
Terjumpa quotes seperti di atas.

Setuju juga, sebab adakalanya memang rasa nak duduk sorang-sorang diam-diam dalam bilik seketika.
Sayang anak-anak dan suami, tapi perlukan masa untuk bertenang dalam sejam.

Nak rasa suasana senyap dan alone tu sekejap.

Lepas dah lega sikit, terus cari budak-budak tu untuk digomol!
Hehehe..

Ada yang kata, aku perlukan masa untuk bersendirian ni sebab aku jenis introvert.

Ada yang sama macam aku?

17 comments:

  1. saya sentiasa bersendirian... uhukss

    ReplyDelete
  2. Metime itu perlu dan tidak semestinya harus keluar rumah atau pergi ke mana-mana kan. Dalam rumah, duduk santai sendiri pun ok juga.

    ReplyDelete
  3. hehe. Naim kekadang pun ada masa untuk bersendirian untuk menenangkan diri dari dunia. hehe

    ReplyDelete
  4. betul tu. kdg2 kita perlukan masa utk bersendirian esp bila mengantuk n letih. x nak diganggu...

    ReplyDelete
  5. me time mmg smua org kena ada kan.. baru la boleh muhasabah diri :)

    ReplyDelete
  6. me time kata orang sekarang ye syaz :)

    ReplyDelete
  7. Hai syaz.. Kita pon kena ade "me time'

    ReplyDelete
  8. Betul2 kadang memang kita perlukan privasi...
    tapi kita x leh lelama sebab takut sorang2 jadi gila hehhe...

    ReplyDelete
  9. setuju, kadang kalau asyik fikir pasal orang lain kita yang makan hati... heheheh

    ReplyDelete
  10. saya mmg suka bersendirian... paling lemah bila dapat kad jemputan.

    ReplyDelete
  11. Yup.. ada masanya memang kita perlukan masa bersendiri..

    ReplyDelete
  12. Kadang2 memang perlu masa untuk bersendirian.
    Tapi hp bawak juga.

    ReplyDelete
  13. Betul tu...kadang-kadang kita perlukan masa untuk utamakan diri kita juga...

    ReplyDelete
  14. Yesss.. behtul... me time itu perlu.. Dapat membantu mengawal emosi dan minda...

    ReplyDelete
  15. ye, kadang2 perlu juga untuk menjauh sekejap dari semua untuk recharge..

    ReplyDelete
  16. Kalau rasa nk me time skrg kakmim layan netflix je tp kena tgk cerita ibu je.. ataupun saja je pegi opis walaupun bdr.. hahaha

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot