Thursday, March 4, 2021

Oh rindunya (x_x)" | Throwback Thursday | 3 Mac 2010

 


Rindu katanya masa ni.
Memory lalu kat Facebook.
Masa ni belum kahwin.
Bertunang pun belum.

Bergewe lagi masa ni.
Dia kat KB rasanya masa ni, sebab dah habis dah belajar kat UKM rasanya.

Tu yang buat caption macam tu.
Zaman ni tak semua fon ada emoji lagi rasanya.

Kah kah!



Jambu lagi pakwe aku masa ni ha.
Hahahha

13 comments:

  1. Hehehe. Kenangan sungguh. PC bila tengok gambar-gambar lama boleh senyum.

    ReplyDelete
  2. facebook memories ni sometimes scary hahahaha

    ReplyDelete
  3. throwback time lah ni hehehe

    ReplyDelete
  4. Jauh throwback. Boleh lagi tu nak jambu jambu sekarang :)

    ReplyDelete
  5. Rindu dah terlerai sekarang ni..hehe

    ReplyDelete
  6. apa salahnya trobek mengimbau kenangan best gak kan terkenang cerita lama

    ReplyDelete
  7. gmbr 11 tahun lps, mmg muda btol msa ni

    ReplyDelete
  8. tunggu gmbr 11 tahun akan datang., hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot