Thursday, June 17, 2021

Umur 3 Tahun Naik Roket NASA USA | Throwback Thursday

Masa ni 1989 kalau tak silap, masih anak tunggal.
Tak ada adik lagi.

Mak abah bawak pergi jalan-jalan dengan Ampang Park kot?
Ada area arcade dan permainan tu.

Maka aku pun ambil kesempatan untuk naik roket NASA USA ni.

Tapi berdasarkan muka aku dalam gambar ni, rasanya bukan aku yang naik.
Rasanya kena paksa naik ni haha!

Ingatlah roket tu naik turun naik turun.
Senget ke kiri sikit, kanan sikit.

Ada bunyi ke tidak aku pun tak ingat.
Cuma masih ingat perasaan gayat je masa duduk dekat kokpit dia tu.
Ahaha

Haih..
The good old days.
Masa ni aku masih pakai mini skirt kah kah kah.

12 comments:

  1. Hahaha memori zaman kanak2... Rindu nya la haaaii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak ret..kecik2 x bergambar bila besar xdpt nk mengulit semua kenangan..tgal kenangan dlm ingatan jela kn😊

      Delete
  2. Ok, Ayu versi mak ni..bila tengok gambar mak kecik-kecik.

    ReplyDelete
  3. Ampang Park pon dah takde sekarang ni..

    ReplyDelete
  4. Untung ler kecik-kecik dah dapat naik roket.. hihi

    ReplyDelete
  5. nostalgia kan Syaz, Ampang Park pun dah tak wujud.. dedulu antara mall yang hebat di tengah2 KL tinggal stesen LRT sahaja namanya kini :(

    ReplyDelete
  6. pernah main gokart kat ampang park lama dulu

    ReplyDelete
  7. hahaaa..pengalaman berharga ni syaz ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot