Friday, July 2, 2021

Ayam Masak Kicap

|Entry Kontot|

Salam Jumaat semua.
Sihat?



Harini aku masak ayam masak kicap.
Tapi macam terlebih minyak pulak.

Khayal kot masa tuang minyak tadi ahaha

Nasib baik sedap 😜

19 comments:

  1. Sedap ni.. Ringkas tapi sedap.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah sehat syaz
    ayam masak kicap kesukaan ni anak2 dara akak tu
    hari2 asyik ayam je menu depa

    ReplyDelete
  3. Menu favourite dr anak ke bapak kalau kt umh ni.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. minyak boleh buat masa last masak..shida pun kdg2 masak selalu juga terlebih minyak..hahaa ^_^

    ReplyDelete
  5. sedapnya ayam masak kicap gu dgn nasi

    ReplyDelete
  6. Sha pun kadang jadi macam nie.. Tak perasan terlebih minya.. Tapi boleh je buang lepas dah siap masak.. hehehe.. Yang penting tetap sedap kan Syaz..

    ReplyDelete
  7. Makan dengan nasi panas-panas memang sedap :)

    ReplyDelete
  8. wahh., wak pon dh lama x mamam ayam masak kicap camni., ;p

    ReplyDelete
  9. Part puji masakan sendiri I loike

    ReplyDelete
  10. Sumpah! Ini memang feveret uncle!

    ReplyDelete
  11. sedapnya nmpk, dgn minyak berlinang mcm tu. hehe

    ReplyDelete
  12. Eh..sama la menu kita semalam pun ayam masak kicap. Hehe

    ReplyDelete
  13. Simple tp sangat sedap..nk buat pun mudah dan cepat

    ReplyDelete
  14. Sedap tu ayam masak kicap. Kadang tuang minyak sikit dah. HUjung hujung minyak bertakung pulak. Minyak dari ayam pun sama tu. Janji sedap ikut selera kita.

    ReplyDelete
  15. Sedang menahan makan makanan berkicap dan bersambal... stop kejap.. Muahahaah

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot