Wednesday, 11 August 2021

Peminat Eye Shadow | Wordless Wednesday




12 comments:

  1. Kalau dah nama perempuan memang suka la make up ni. Lagi lagi kalau tengok mak pun makeup atau tengok video orang make up..

    ReplyDelete
  2. Macam anak buah PC, habis kat kelopak mata, nah kat lengan di sapunya pulak.

    ReplyDelete
  3. ayu ni mmg suka mekap² ye.. bakal MUA ni.. heheheh

    ReplyDelete
  4. Manisnya anak dara! Pandai mekup mata.

    ReplyDelete
  5. Pandai ayuuu main mekap mekap, nanti senanglah nak mekap bila dah pandaiii.

    ReplyDelete
  6. pandainya ayu makeup..acik pn xtahu ber eye shadow bagai ni ^_^

    ReplyDelete
  7. Peminat eye shadow sungguh ni. Versi besar colourful lagi tu Ayu punya.

    ReplyDelete
  8. Ewahhh.. melaram kat rumah ke tuuuu. heheg

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE