Wednesday, September 1, 2021

Belajar Bahasa Cina | Wordless Wednesday


 

19 comments:

  1. Anak saya pun ambil bahasa mandarin

    ReplyDelete
  2. Kecil2 dah pandai belajar bahasa cina . Nanti bila dah dewasa boleh cakap bahasa cina dengan lancar .

    ReplyDelete
  3. Senang dari kecik dah belajar bahasa cina, nanti nanti bila dah sambung belajar, ambik bahasa mandarin pulakkk.

    ReplyDelete
  4. aunty pernah belajar jugak bahasa mandarin masa belajar kat U dulu. Tapi kalau suh ckp sekarang mmg nganga je la..dah lupa..haha. Faktor usia..haha....

    ReplyDelete
  5. Bagus bagi anak belajar bahasa cina ni. At least bila kena kutuk dia boleh faham๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
  6. Mandarin dah jadi antara subjek pilihan yang penting. Senang untuk masa depan selain bahasa Inggeris.

    ReplyDelete
  7. wahhh bagusnya.... acik nih dah tua baru belajar kat U dlu itu pun entah berapa perkataan je yang diingat... paling ingat wo ai nie hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha gatal nau acik dana..itu perkataan yg dia ingat

      Delete
  8. wo qu mara gongyi xueyuan xue huayu, keshi zintian wo sudah lupa apa yg saya belajar dulu

    ReplyDelete
  9. Bagusnya. Tak boleh nak deny yang China antara kuasa besar dunia. Fasih bahasa mereka mungkin dapat bantu di masa depan

    ReplyDelete
  10. Semoga Adam dapaat menguasai bahasa cina dengan bagus nanti. Bagus dari kecik belajar banyak bahasa :)

    ReplyDelete
  11. bagus , belajar bhasa lain spt bahasa cina ni


    ReplyDelete
  12. bagusnya. bonus belajar bahasa lain..

    ReplyDelete
  13. Good boy adam..pndai belajar bahasa cina..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot