Wednesday, September 22, 2021

Donut Empat Segi | Wordless Wednesday





 

25 comments:

  1. Eh? Boleh pulak bentuk macam ni? wah!

    ReplyDelete
  2. Anak2 memang suka benda2 baru mcm ni..lain dari kebiasaan..

    ReplyDelete
  3. wahh , dh ada erk donut 4 segi., yg penting kenapa ada lubang kat tgh2 donut tuhh? ;p

    ReplyDelete
  4. pernah beli sekali...depan UTC Ampangan. ok la, not bad. sbb jarang ke sana, sekali tu je la pun. he he he...

    ReplyDelete
  5. lain dari biasa ni😍
    bentukk 4 segi
    yg pentingg lembut sedapp

    ReplyDelete
  6. wah.. 4segi.. first time nampak.. lagi comel bila duk dlm bekas dia tu, elok2 muat ye..

    ReplyDelete
  7. rare ni.. tp unik jugak kan? xde lah koman sgt bulat jerr

    ReplyDelete
  8. Memang muat-muat letak dalam kotak kecil 4 segi.

    ReplyDelete
  9. donut bulat, empat segi dengan hiasan yang memang memancing mata untuk membelinya terutama anak-anak..

    ReplyDelete
  10. dah biasa donut bulat, suka pulak tgk yg 4 segi..kreatif, tak ikut mainstream..

    ReplyDelete
  11. Wow boleh pula mcm ni ye.. hehe.. Kreatif lain macam..

    ReplyDelete
  12. Bentuk empat segi tapi rasa tetap sama dengan betuk bulat eh.

    ReplyDelete
  13. Nanti wak buat yang 8 segi pulok
    r buat yang takde lubang kat tengah2

    ReplyDelete
  14. Unik bentuk donut empat segi. Salah satu marketing baik punya ni. Elok pulak fit masuk bekas empat segi macam tu kan.

    ReplyDelete
  15. wah donut pun dah hipster sekarang ni sebab dah bentuk lain dari biasa. Nampak sedap je

    ReplyDelete
  16. Uniknya reka bentuk donut ni . First time tengok donut 4 segi . Tapi rasanya tetap sama macam donut biasa kan

    ReplyDelete
  17. walaupon bentuknya laen, rsanya tetap sama, mcm donat

    ReplyDelete
  18. menarikjuga tu..biasa tgk hat bulat kan..kalini mai petak baru rare..heheee

    ReplyDelete
  19. Wah.. Pertama kali tengok.. cantik..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot