Wednesday, September 8, 2021

Dulu | Wordless Wednesday




 

20 comments:

  1. tiga adik sedang lena..aduhai comel kan..

    ReplyDelete
  2. Kecil-kecil mereka menuntut perhatian yang penuh daripada ibu bapa.

    ReplyDelete
  3. gambar kat bawah adalah waktu paling tenang kalau ada anak2 dalam kereta hahah

    ReplyDelete
  4. Budak2 kalau masuk kereta mesti tidor.. kenape ek?

    ReplyDelete
  5. Dulu yang menjadi sangat manis bila tengok sekarang.

    ReplyDelete
  6. Sekarang kereta mainan tu mesti muat ayu sorang je. hihi..
    Kenangan dulu dulu yang dirindui.

    ReplyDelete
  7. 10 tahun lagi nanti
    suruh mereka bergambar style tu lagi

    ReplyDelete
  8. Alaaaa lena tidurrrr tuuu, nanti dah besar, mesti rinduuuuu bila tengok gambar ni balik.

    ReplyDelete
  9. nanti da besar, amek lagi gambar macam ni..buat comparison..hahahaha

    ReplyDelete
  10. Duduk dalam kereta memang auto tidur terus

    ReplyDelete
  11. comel betul kemain lebar senyum memasing

    ReplyDelete
  12. kualiti time . satu perasaan bila tengok anak-anak tidur dengan tenang ,

    ReplyDelete
  13. seronok tgk anak2 membesar depan mata kan syaz!

    ReplyDelete
  14. Comel sungguhh, seronok tengok anak membesor ye~

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot