Sunday, September 26, 2021

Lalu Pulak Dah

| entry pendek |


 Gambar ni lalu pulak dah.
Gambar sate beli masa bila entah.
Haih la sate sate sekalian, menggoda betul!

23 comments:

  1. Ada cerita sejarah zaman dahulu kala
    Entah betu entah tidak
    Omputeh penjajah makan sate
    Dia tanya pencucuk tu diperbuat daripada apa
    Pembuat sate tu jawab daripada gading gajah
    Omputih tu beli semua sate tu sebab nak pencucuknya buat koleksi

    ReplyDelete
  2. Akak lbh suka satay daging berbanding ayam

    ReplyDelete
  3. sedapnya sate n nasi impit gu serasi

    ReplyDelete
  4. baru makan satay...sabtu lepas. dappp

    ReplyDelete
  5. alahaiiiiii rindunya nak makan satay... rindu nak balik muo sarapan satay pagi2 dengan mee rebus. Satay oh satay

    ReplyDelete
  6. hahaha...dia lalu pulak dahhh, kan :P

    Sate ni kalau makan, tak cukup 2,3 cucuk je..paling kurang 5 cucuk sekali makan..haha

    ReplyDelete
  7. ni antara tanda-tanda kena g beli ni.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Saya pun suka makan sate...lama tak makan nih hehe

    ReplyDelete
  9. Sate owh sate..aroma asapnya tu nikmat.

    ReplyDelete
  10. sedapnya..terliur dah nih..hihi..

    ReplyDelete
  11. Sedapnya sate. Nak beli selalu pun takleh. Harga semakin menaik.

    ReplyDelete
  12. sedap sate! rindu plak nk mkn sate di hari raya.. haha

    ReplyDelete
  13. Tak minat sangat sate tapi bolehlah makan sesikit..tapi kalau sate ayam madu..i like!

    ReplyDelete
  14. sedapnya sate , lagi-lagi digabungkan dengan kuah kacang tu

    ReplyDelete
  15. baru lepas makan satay hari Sabtu haritu..tp satay ayam. nak satay daging/kambing

    ReplyDelete
  16. Menu favourite husben akak ni. akak tak baper nak lalu. tapi kalau ada depan mata, makan jugak cuma bukan favourite. makan satu-dua cucuk je..

    ReplyDelete
  17. nampak sedap satay. Macam nak kena cari satay juga ni.

    ReplyDelete
  18. Kurang minat makan sate.
    Hehe beli lagi Syaz kalau teringin.

    ReplyDelete
  19. sejak-sejak PKP ni lama tak makan sate...

    ReplyDelete
  20. shida baru beberapa hari yg lepas mkn sate..tp mgecewakan la kuah dia..selalu beli sedap je huhuu..syaz! kalau dah tergoda beli aje la..xyah diet2 sgt hahaaa ^_^

    ReplyDelete
  21. Sedapnya Sate. Lama juga tak makan sate.

    ReplyDelete
  22. Walaupun tak berapa minat sate tapi sesekali makan best juga.. Tambah kalau dapat kuah kacang yang sedap..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot