Tuesday, September 14, 2021

Roti Aiskrim Pelangi

Kerap dia lalu-lalang dekat grop WhatsApp taman.
Indah rupa dia.
Tapi rasa macam boleh je kalau nak buat sendiri.
Kedai runcit ada je jual semua bahan-bahan dia tu termasuklah roti pelangi tu.

Haih..
Nantilah nak pikir jap.

19 comments:

  1. beli roti pelangi dan. beli aiskrim. he hez
    comfirm. jadii

    ReplyDelete
  2. ngilu gigi depan mak tengok aiskrim tebal2 nyahhhh... camno nak gigit tu?? seremmm

    ReplyDelete
  3. Teringin juga nak membeli sebab asyik nampak je. Nak beli jugalah nanti mencuba. Warna roti pelangi tu yang buat nampak lagi menarik dan buat orang nak membeli. Tapi rasa yang sama kalau guna roti gardenia putih dengan aiskrim flavour pilihan.

    ReplyDelete
  4. buat sendiri lagi puas makan gitu... kalau beli sekali makan abis dah

    ReplyDelete
  5. tengok warna pelangi cam menarik tp sbb lidah ni cuma biasa dgn aiskrim vanila atau coklat, kita tengok je la haha

    ReplyDelete
  6. Indah sungguh rupa roti pelangi tu. Tapi belum pernah cuba..

    ReplyDelete
  7. Seindah namanya..indah rupanya..sedap rasanya

    ReplyDelete
  8. Rotinya yang pelangi
    jadi 'roti pelangi aiskerim' lah

    ReplyDelete
  9. Tiba-tiba teringat kat kawasan saya ni dulu ada orang jual roti pelangi dengan buka bonet kereta sahaja.. Tapi lama dah tak nampak..

    ReplyDelete
  10. Rare kot roti pelangi tu syaz! sedap amat!

    ReplyDelete
  11. menarik betol.. colourful.. sape je xtergoda.. hehe

    ReplyDelete
  12. colorful ni mmg anak2 suka.. Kalau anak ramai, better buat sendiri la. Puas dapat makan. Kalau setakat yang makan tak ramai, beli pun ok gak..

    menggoda wei tgk color dia.

    Teringat anak sedara, dari KL balik tganu cari roti ni kat Pantai. Macam la kat KL takde. katanya kat Tganu ramai melayan dia cari roti ni.. Hehehe

    ReplyDelete
  13. Yaaa..roti pelangi ada je jual kat kedai..Buat sendiri leh ulang ulang makan..Heheee

    ReplyDelete
  14. Buat sendiri lagi puas hati gituuu hehehe

    ReplyDelete
  15. cube la kak syaz buat, pastu promote kat warga taman...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot