Pages

Search This Blog

Showing posts with label roti. Show all posts
Showing posts with label roti. Show all posts

Sunday, October 10, 2010

Terliur dengan Kegebuan Mereka

Serius, tadi masa drive, ada seorang lelaki bawak mereka naik motor..
Perghh.. Dari aku kecik sampai besar, aku memang takleh tengok mereka ni..
Gebu-gebu.. Sedap you!

Memang mereka ni ada macam-macam jenis, adalah 1 dua jenis yang aku suka..
Rasa macam nak turun kereta pergi rentap mereka-meraka time tu jugak, tapi..
Waras lagi kot.. Nanti apa pulak kata orang ramai.. Rakus sangat pulak kan..


Oh terliur!!

ps: aku ni bukanlah orang berada..mana mampu nak sental Deli France.. yang ini pon menjilat jari dah!
ps+: oh tolonglah jangan paksa-paksa bab-bab follow-follow ni.. dislike.

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.