Thursday, October 21, 2021

Kedai Emas Nur Jannah Kuala Pilah

Dalam entry Kedai Emas Yang Ada Jual Online tu, aku ada cerita tentang Kedai Emas Nur Jannah ni. Ala yang aku cerita dia ada channel telegram untuk kita beli emas online, lepas tu boleh cuci-cuci mata tu kan. Ingat tak?

Semalam kebetulan lalu kat sana, dan kebetulan juga masa tu jalan agak sesak sampai kereta kena berhenti. Apa lagi, terus terpandang ke kedai emas Nur Jannah ni. Tangkaplah gambar sekeping. Jadi pada sesiapa yang nak ke Kuala Pilah nak beli emas, dan nak pergi ke Kedai Emas Nur Jannah ni, inilah rupa depan Kedai Emas Nur Jannah. Betul-betul dekat pekan Kuala Pilah. Kalau dari Seremban, kedai ni nanti belah kiri.

Apa lagi, pergi beli emas!

19 comments:

  1. bling bling..

    divider jalan tu mmg ada 2 keping je..kt belakang nampak byk..

    ReplyDelete
  2. berapa agaknya harga terkini emas
    lamaa dah x beli
    kalau arwah SIL kat Pilah ada lg biasa akak ajak. dia. sb dia pakar bab beli emas he hez


    ReplyDelete
    Replies
    1. hari ni RM226 kalau tak silap kat Pilah ni hehe

      Delete
  3. Nur Jannah .Syurga..Emas makin naik harga yang Etuza dengar..

    ReplyDelete
  4. Masa tengah hot emas pilah murah, jalan utama sesak terus. Sekarang dah reda sikit. Tak perasan pulak kedai emas nur jannah ni.

    ReplyDelete
  5. aishhh tgk kedai emas je dh terliur.. haha..
    jom beli emas byk2!

    ReplyDelete
  6. Ramai yang suka beli emas kat Pilah ni

    ReplyDelete
  7. perempuan dengan emas tak dapat di pisahkan... kedai emas lagi lah hehehehe

    ReplyDelete
  8. rega emas tengah murah ke mahal ek sekarang?

    ReplyDelete
  9. tak pernah lagi beli emas online. nak ugak membelek di kedai baru puas hati

    ReplyDelete
  10. meriah signboard dia purple terang benderang dpd kedai jiran hehe

    ReplyDelete
  11. Selalu beli emas kat kedai je..x pernah beli online..ghisau hilang...hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot