Saturday, January 29, 2022

Makan Jem di Tol Gombak

Salam Sabtu semua.
SR tengah makan jem dekat tol Gombak ni.

Kenyang baq hang.


Zzzzz....


 

15 comments:

  1. bertabahlah Syaz
    siap. roti. tak he hzz
    cuti panjang pakat blk kg, or jalan2 bercuti mkn angin
    kena hadap rutin biasa jem

    ReplyDelete
  2. Jem melekat betul tol Gombak ni. Bertabahlah...

    ReplyDelete
  3. Dah dekat dengan rumah mak uncle....

    ReplyDelete
  4. Salam Sabtu SR. Haha. Dah makan jem petang ke belum tu?

    ReplyDelete
  5. Ini yang bercinta nak bergerak ni huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Kami org Gombak ni memang x keluar kemanalah SR, malas nak hadap jem :(

    ReplyDelete
  7. sbb tu org kaya suka makn jem.. hahaha

    ReplyDelete
  8. Lain macam jem kali ni. Jem raya.. Kawan Naniey balik Pasir Puteh gerak pukul 1 petang.. dari tol gombak nak ke bentong ambil masa 4 jam. Sampai
    Pasir puteh rumah dia jam 1 pagi. Fuhhh

    Selamat bercuti SR

    ReplyDelete
  9. dari jumaat tgri tu dah mula ramai balik kampung SR oi, hari ini datang kerja opis lenggang je

    ReplyDelete
  10. tu yang rasa malas nak keluar dari KL ni pada hujung minggu apatah lagi esok dah cuti perayaan kan...sana sini sesak...

    ReplyDelete
  11. cuti perayaan...bdk sek pn cuti...bertabah la hadap jammed

    ReplyDelete
  12. Semoga dipermudahkan setiap urusan perjalanan

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot