Needs Hair Spray Serum | Wordless Wednesday


 

Post a Comment

9 Comments

  1. sekarang ni bukan takat muka je kena pakai serum, rambut pun perlukan perjagaan jugak kan SR

    ReplyDelete
  2. Bagus idea ni. Rambut pun dah tak berapa sihat, eloklah try guna serum rambut pula.

    ReplyDelete
  3. bagus tul...mcm2 produk ada sekarang ni kan?

    ReplyDelete
  4. kat rumah ni ada ada 2 ke 3 botol serum rambut. beli rajin..pakai mula mula je...hehe

    ReplyDelete
  5. SA nyer serum dah nak habis ni...nanti leh skodeng ni plak la...nampak best je

    ReplyDelete
  6. macam mudah lagi guna serum jenis spray. Kadang yang jenis liquid tu malas nak pakai sebab malas nak basuh tangan lepas tu. huhu

    ReplyDelete
  7. Nampak menarik, jenis serum ni at least dapat juga merawat rambus dan juga kulit kepala

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.