Susu Pisang Dutch Lady

Susu perisa pisang Dutch Lady. SR beli minggu lepas, waktu di ofis. Beli dekat Gedung Sri Minang di Gentam, masa tu bawak adam beli bekal nak bawa ke transit lepas sekolah. Beli sebab teringin.

Dulu-dulu masa kecik2, in fact dua tiga tahun sebelum ni pun, tak perasan pulak ada wujudnya susu perisa pisang. Tapi sekarang memang sangat in trend. Semua pengeluar susu nak ada susu pisang sendiri. 




Kalau tanya SR, sedap ke tidak, SR rasa jawapannya tak. Hahah.. Tak kena dengan lidah SR kot rasanya. Manis-manis kelat. Tapi bolehlah buat menghilangkan dahaga, dan sekali-sekala tukar angin dan ubah selera.

Siapa suka susu pisang? Sejujurnya suka yang betul-betul suka? Mengaku cepat! Dan kongsikan kenapa suka! Hehe ...

 

Post a Comment

9 Comments

  1. tak pernah langsung rasa susu pisang apa2 jenis brand hahaah. takut x sedap

    ReplyDelete
  2. Akak beli gak aritu, pun tak kena kat tekak kami laki bini 😂
    Pada hal dah sejukkan dulu sebelum minum. Sudahnya…tu ada lagi tak abis-abis dalam fridge.

    Tapi akak pernah minum susu pisang yang betul-betul sedap. Beli kat FamilyMart. Cuma harganya sangat mahal. Beli sekali tu je sebab ada diskaun.

    ReplyDelete
  3. Boleh laa he hee tp x suka sgg. mula2 femess nelofa tu ada la minum
    sb org bg free
    Brand ducth lady ni ciknur beli sb ank.dara no 2 suka minum. Beli wat stok yg besar utk dia





    ReplyDelete
  4. 🤭 Anak dara ciknur(si kakak) tu sukaaa sgt bila tanya dia ckpp perisa pisang ni memang Sedapp

    ReplyDelete
  5. X suka susu pisang... kalau susu almond boleh lg terima... hihhihi

    ReplyDelete
  6. x berapa suka susu pisang but kadang2 terasa .. beli jugaks dulu..kat bangkok.

    ReplyDelete
  7. Kak Fuzy suka juga susu pisang yang dibeli kat Family Mart atau CU Mart tu..pernah beli 1 dozen susu pisang Neelofa tu, not bad dan sekejap je habis kat anak2 haha. Nanti nak cuba yang Farm Fresh

    ReplyDelete
  8. Sha suka susu pisang Farm Fresh.. sedap..

    ReplyDelete
  9. Dutch lady pun ada susu pisang gak ye. Suka susu pisang tapi bergantung pada rasanya lah. So far suka susu berperisa goodday dan farmfresh.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.