Siti Aisah Jones

Adui geli hati pulak SR. 
SR ni memang dah sediakala jenis mudah terhibur. Tadi emak SR whatsapp, dia bagitahu yang Sambal Nyet Berapi Khairul Aming yang SR belikan untuk dia dah sampai. 

Asalnya kami macam tengah kagum-kagum yang cepat betul sambal tu sampai dekat Kuantan. Baru order pukul 3 petang semalam, pukul 1 petang tadi dah sampai. Duk cerita pasal kilang dekat manalah apa semua. Tiba-tiba SR perasan sesuatu.

Rupanya ada typo dekat nama atuk SR. Patutnya Joned, SR terisi Jones pula dekat alamat penerima. Tak pasal-pasal jadi Siti Aisah Jones 😂

Tu emak SR kata, dah macam anak Mat Saleh! Sebab tu penghantaran pantas, sebab seller ingat orang putih yang nak makan. Hahaha!

Adehh boleh pulak emak SR buat punchline kan. Bagi orang lain agaknya rasa apobondo lah, macamlah seller perasan nama tu eja macam mana kan. Sebab kalau order dari shopee, semua details akan generate automatik masa seller nak print airway bill. Tapi tadi masa SR baca rasa lawak gila pulak. Ahahahh! 

Haihh...

Agaknya macam manalah muka Siti Aisah Jones tu ye? Kih kih kih...

Post a Comment

10 Comments

  1. Wak pun tak berani makan sambal nyet KA ni
    Pedas berapi, alamat duduk dalam tandaslah

    ReplyDelete
  2. ammi pun nak tukar nama ayah jadi omputih sikitlah...apa agaknya yang sesuai utk Arshad tu? ahaksss

    ReplyDelete
  3. Beradik dengan Indiana Jones. Kih3

    ReplyDelete
  4. keh3... jones pun jones lah. janji dapat awal. :D

    ReplyDelete
  5. hahaha lawak lah omputeh nak makan sambal nyet.

    ReplyDelete
  6. tak berjaya lagi beli sambal khairul aming nie..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.