Saturday, July 2, 2022

Buaian Kampung Agong

Salam hujung minggu semua!

Quick update, SR baru sembuh dari food poisoning gais. Terjangkit dengan ayu. Ayu pula terjangkit dari tadika dia kot. Wallahualam.

Kepala rasa berputar aje.
Ayu pula memang muntah dasyat juga.

Banyak sungguh entry dalam draf.
Nak kemaskini, macam-macam kerja dan hal yang berlaku. 😂

Oh ya, gambar ni SR rakamkan semasa SR sekeluarga pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang. Masa ni di Kampung Agong, Penaga. Di tanah besar, bukan di pulau.

Serius gais, cantik sangat tempat ni. Biarlah beratus keping gambar yang diambil, tak mungkin dapat tandingi keindahan yang dilihat dengan mata sendiri.

SR nak sangat share gambar dan cerita kami di sini. Nanti SR share ya.

Till soon!
Take care!

+++

PKP dah habis ni, banyak menikmati keindahan di luar. Korang pula, baru-baru ni berjalan ke mana? Share sikit!

 

10 comments:

  1. Walaupun dekat je dengan rumah ni tapi tak sampai lagi sini haha

    ReplyDelete
  2. dalam gambar dah cantik, tengok depan mata mesti lagi cantik. take care kak syaz

    ReplyDelete
  3. tak byk ke mana2 pun, SR.
    camping dedekat aje. nurin sibuk dgn kelas tambahan tiap wiken.
    gerak langkah kaki kami terhad la.
    septmber nanti baru nak jalan jauh skit, jejak skit la hampir pantai timur.
    in shaa Allah.

    ReplyDelete
  4. ari tu ada sorang geng camping ke Kampung Agong ni.
    kononnya tgh riki port camping baru.
    cantik jugak ek view sini. boleh la aida singgah sptember nanti, jika lalu.

    ReplyDelete
  5. lama tak naik buai. view sawah padi nampak tenang sangat :)

    ReplyDelete
  6. Tak ada berjalan ke mana pun lagi lepas pkp habis.. baru merancang-rancang..

    ReplyDelete
  7. Best . Buaian kat penaga ni . View pun depan sawah padi . Tapi buai macam ni x banyak .

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot