Saturday, August 6, 2022

Cinta Sampai Mati - Raffa Affar

 Cinta Sampai Mati  -  Raffa Affar

Duhai engkau, sang Belahan Jiwa
Namamu terukir dalam pusara
Di setiap langkah, ku s'lalu berdoa
Semoga kita bersama
Duhai engkau, tambatan hatiku
Labuhkanlah cintamu di hidupku
Ku ingin kau tahu, betapa merindu
Hiduplah engkau denganku
Dengarkanlah
Di sepanjang malam, aku berdoa
Bersujud dan lalu aku meminta
Semoga kita bersama
Dengarkanlah
Di sepanjang malam, aku berdoa
Cintaku untukmu s'lalu terjaga
Dan aku pasti setia
Ho-oh-oh
Ho-wo-oh-ho-oh-wo-wo-ho-oh
Ho-wo-uh-wo-oh-uh
Duhai engkau, tambatan hatiku
Labuhkanlah cintamu di hidupku
Ku ingin kau tahu, betapa merindu
Hiduplah engkau denganku
Dengarkanlah
Di sepanjang malam, aku berdoa
Bersujud dan lalu aku meminta
Semoga kita bersama
Dengarkanlah
Di sepanjang malam, aku berdoa
Cintaku untukmu s'lalu terjaga
Dan aku pasti setia
dengarkanlah
(Di sepanjang malam, aku berdoa)
Ku berdoa (bersujud dan lalu aku meminta)
Dan meminta (semoga kita bersama)
Wo-oh, dengarkanlah
Di sepanjang malam, aku berdoa
Cintaku untukmu s'lalu terjaga
Dan aku pasti setia
Ku setia

Source: Musixmatch
Songwriters: Ayu Rizki Yani
***
Artist: Raffa Affar
Released: 2022
Genres: Pop, Indonesian Pop

4 comments:

  1. Saya mula dengar lagu ini sejak tragedi Tangmo Nida tu.

    ReplyDelete
  2. Suka sangat dengar lagu ni.. tak kisah la siapa yang nyanyi pun. Memang suka.

    ReplyDelete
  3. Org dulu nyanyi pun nice je..tapi sejak penyanyi seberang ni nyanyi.. lagi rasa selalu nak dengor.. hehe..

    ReplyDelete
  4. ohhh lagu ni baru lagu dia betul ye, sebab banyak sangat dia nyanyi lagu cover pastu ubah gaya jadi tak perasan kadang lagu sapa hahahha

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot