Idea Hadiah Hari Lahir Anak Perempuan

Anak perempuan ada tempat istimewa dalam hati ibubapa

Puteri kecil dalam hidupmu, anak perempuanmu semakin bertambah usianya setahun lagi, dan anda ingin mencari hadiah terbaik untuknya yang dia akan suka dan akan membantunya mungkin?

Berikut ialah beberapa idea yang pasti akan membantu anda mencari hadiah hari jadi terbaik tahun ini untuknya tidak kira apa yang dia minati.


Beruang Teddy

Mainan Lembut

Sama ada dia bayi perempuan, remaja atau wanita, mainan lembut adalah hadiah terbaik untuk mana-mana umur wanita itu. Untuk sifat peluk anda, puteri kecil pergi dengan teddy comel gergasi paling manis atau haiwan boneka yang akan menawan hatinya dengan cara dan hadiah yang betul.






Kasut (Alas Kaki)

Apabila anda tahu bahawa sukar untuk memilih apa yang hendak dibeli untuk puteri anda kemudian pergi dengan barangan itu yang anda tahu dia sudah gila untuk barangan itu seperti cinta gila kasut, kasut dan pakaian sentiasa menjadi kawan baik perempuan. Sepasang kasut manis yang bergaya ini adalah yang paling sesuai untuk seorang gadis dan ia berpatutan serta membuat pilihan yang bagus untuk menamatkan hari istimewa itu untuk puteri kecil anda. Anak perempuan anda semakin berumur setahun lagi, dan anda ingin mencari hadiah terbaik untuknya yang akan dicintainya sepanjang hayatnya, hadiah jenis ini pasti akan membantu anda mencari hadiah hari jadi terbaik tahun ini.




Barangan Art

Apabila anda biasa melihat transformasi dinding rumah atau bilik anda dengan ciptaan seni kecil yang kecil, itu jelas menunjukkan bahawa hobi kegemaran anak perempuan artis kreatif anda adalah seni. Kejutkan sahaja dia dengan set atau kit krayon seni yang mempunyai banyak barangan untuk ditambahkan pada usaha kreatif artis muda anda pada hari istimewanya.




Barangan Sukan

Apabila anak kecil anda suka terlibat dalam aktiviti sukan dan imej wira sukan itu sentiasa ada di dinding bilik tidurnya, maka peralatan sukan pastinya merupakan pilihan terbaik untuk menjadikan aktiviti sukannya lebih menyeronokkan. Apabila anak perempuan anda semakin membesar, dia mula menunjukkan tanda-tanda suka dan minatnya terhadap aktiviti luar kegemarannya, untuk hadiahkan masa luarnya alatan sukan kegemarannya seperti kit tenis pada hari istimewanya.




Rumah Anak Patung

Kejutkan anak patung anda dengan rumah anak patung terbaharu, versi mengemas kini rumah anak patung atau rumah anak patung dongeng dan jadikan impiannya untuk menjadi seorang puteri dengan kejutan comel ini.





Buku

Apabila anda merancang untuk menghadiahkannya beberapa hadiah kreatif dan pendidikan kemudian pergi dengan kit buku pendidikan pintar untuk menggalakkan hobi membacanya, anda boleh mengejutkannya dengan cerita Disney atau idea buku cerita malam juga.





Barbie

Setiap anak kecil mempunyai anak patung sendiri dan mempunyai impian untuk memiliki anak patung barbie atau set anak patung barbie atau set set fesyen barbie dan menjadikan hari istimewanya paling diingati untuk anak anda. Ini juga mudah didapati di pasaran.






Skuter atau Basikal

Hadiahkan kepada puteri kesayangan anda pengalaman berbasikal yang pertama dalam hidupnya dengan menghadiahkan sebuah skuter atau basikal atau basikal roda tiga. Yang akan membantu untuk mengajar dia menunggang? Anak kecil anda & rakan-rakan mereka boleh mengalami perkhemahan lawatan taman atau hanya perjalanan jalan raya sendiri. Memberi hadiah skuter pada hari lahirnya sememangnya hadiah yang boleh membawa banyak kegembiraan, tambahkan alatan keselamatan dengan kit ini untuk menambah untuk menjadikan perjalanan skuter mereka manis & selamat.






Pakaian

Bayi perempuan hingga remaja hingga wanita semuanya tergila-gila membeli-belah dan pakaian, menghadiahkan pakaian adalah perkara yang paling mudah dan berjaya untuk dihadiahkan. Terdapat begitu banyak jenama yang tersedia seperti Deal, Tiny Girl dengan beberapa corak dan pilihan warna dan pastinya ia adalah hadiah terbaik untuk puteri anda pada hari lahirnya. Hadiahkan mereka tee warna kegemarannya atau gaun merah jambu dan putih comel untuk diserlahkan pada hari istimewanya, apabila anda hanya keliru dan tidak tahu apa yang hendak dipilih sebagai hadiah dan cara terbaik ialah memberi hadiah pakaian.

Anda juga boleh mengejutkan tetamu anda dengan pakaian padanan anda dan anak perempuan anda (Mini Me). Anak perempuan sama seperti anda pada hari lahirnya dengan pakaian padan dan aksesori padanan ini pasti menjadi kejutan hebat dan pasti boleh menggembirakan mana-mana gadis kecil comel yang menggemari fesyen dan menghadiahkan memori seumur hidup istimewa ini sebagai hadiah kepada anak perempuan dan tetamu anda.




Pemberian pakaian etnik

Etnik mempunyai daya tarikan untuk memberikan rupa yang sempurna dengan pilihan warna yang bersemangat. Hadiahkan kepada kesayangan anda sut choli & bagi putera raja lihat pada hadiah hari jadinya Gaun atau sut salwar bergaya pereka untuk majlis perkahwinan atau perayaan. Baju kebaya, Baju Kaum Sabah dan Sarawak pun menarik juga!



Aksesori

Aksesori sepatutnya menjadi pilihan yang lebih baik untuk gadis anda apabila anda tahu dia suka membuat aksesori untuk keluar atau pada hujung minggu. Hadiahkan baldi aksesori hebatnya dengan pita rambut atau pin dengan warna yang berbeza, bulu set gelang cantik yang akan menjadi lebih berwarna-warni lebih menyeronokkan dia akan dapat.



Bilik Almari Pakaian 

Satu-satunya tempat apabila dia mendapat ketenangan dan keselesaan di rumah ialah biliknya sendiri. Dapatkan barangan bilik yang selesa, sejuk, hiasan dan kelengkapan rumah yang sesuai dengan gayanya sendiri dan dia boleh menyimpan barangnya dengan betul. Hadiahkan dia set almari pakaian pada hari lahirnya dengan warna terang atau pilihannya.


Baca ini juga 👇👇

Post a Comment

5 Comments

  1. Membantu sangat entry ni sbb tgh buntu x tau nak beli Tya hadiah apa....Opick pun x tau nak belikan hadiah apa utk dia

    ReplyDelete
  2. Cuya paling suka hadiah buku sebab dari kecil ibu dah didik dengan buku2, Alhamdulilah membesar pon dgn buku

    ReplyDelete
  3. Thanks For Sharing
    Looking for a stylish and comfortable saree to wear for a casual occasion? Look no further than Reeta Fashion!

    Reeta Fashion offers a wide variety of casual sarees for women in a variety of colors, styles, and fabrics. Whether you're looking for a simple cotton saree or a more elaborate silk saree, Reeta Fashion has something for you.

    In addition to their wide selection of sarees, Reeta Fashion also offers a variety of blouses, accessories, and jewelry to complete your look. So whether you're dressing up for a special occasion or just running errands, Reeta Fashion has you covered.

    ReplyDelete
  4. Thanks For Sharing
    Looking for a stylish and comfortable saree to wear for a casual occasion? Look no further than Reeta Fashion!

    Reeta Fashion offers a wide variety of casual sarees for women in a variety of colors, styles, and fabrics. Whether you're looking for a simple cotton saree or a more elaborate silk saree, Reeta Fashion has something for you.

    In addition to their wide selection of sarees, Reeta Fashion also offers a variety of blouses, accessories, and jewelry to complete your look. So whether you're dressing up for a special occasion or just running errands, Reeta Fashion has you covered.

    ReplyDelete
  5. Discover the latest fashion trends and shop for stylish clothing, accessories, and more on Reeta Fashion, the ultimate online shopping destination. Download this app today and elevate your wardrobe with just a tap!

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.