Video Game di Zemart Senawang

Assalamualaikum wbt



Hujung minggu lepas SR, zaimi dan ayu pergi ke Zemart untuk beli barang basah sikit. Kebetulan emak dan abah SR pun nak datang hari Selasa. Jadi belilah apa yang patut. Masa masuk sahaja pintu di tepi kedai haiwan peliharaan tu, terus nampak port main electronic game ni. Menarik mata untuk memandang, mungkin sebab warna lampu dia tu.

Ayu terus duduk. Dia nak main, tapi SR tak layan. Hahaha! 
SR tengok harga, ringgit-ringgit jugalah.

Tapi menarik, sebab dia ada TV dan 2 joystick untuk setiap side. Ada 2 side.


SR tak perhatilah pula game apa yang ada, tak teringat nak telek. Tapi yang SR nampak ada game bola la. Budak lelaki (bapak budak pun!) mesti suka juga. Cuma, sediakan saja ongkosnya.

Bolehlah jadi pilihan untuk lepak sambil menunggu orang lain shopping kot.


Kerusi dia pun nampak empuk gittew.
Siapa ada kelapangan dan nak cuba main, bolehlah pergi. Nanti bagitahu SR ya best ke tidak 😂

Post a Comment

3 Comments

  1. Kesian ayu tak dapat main vedio game

    ReplyDelete
  2. Wah... sekarang boleh main kt luar rumah je game cmni... tpi duit ke masyuk..hehe

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.