5 Blogger Komen Paling Banyak Sepanjang Februari 2024

Assalamualaikum wbt

 


Sekejap aje dah 29 Februari kan. 29 Februari juga adalah tarikh unik, yang hanya datang 4 tahun sekali. Ada yang birthday 29 Februari ke? Happy birthday!

Dah habis sebulan, marilah kita tengok siapakah 5 blogger yang selalu singgah dan tinggalkan komen di blog SR yang marhaenis ini!

Tadaa!

 

1.
LadyBird28 comments
2.
uncle gedek18 comments
3.
4.
Azhafizah MN16 comments
5.
mummy_ayu13 comments


Terima kasih buat LadyBird, Uncle Gedek, CCL, Azhafizah Si Hati Merah Jambu dan Mummy Ayu! SR ingin mengucapkan ribuan terima kasih, sebagai hadiah, SR bagi backlink di post ini.

Ayuhlah kita semua berkunjung ke blog mereka berlima jom! Sesama #support #bloggerMalaysia kita! Jom! #MalaysianBlogger awesome!

Terima kasih juga buat yang lain walau tidak tersenarai. Tapi melekat kuat di hati SR!

Post a Comment

9 Comments

  1. Tahun ni tahun lompat .. Hehhee . Rasa macam sekejap jer ..esok dah masuk bulan baru

    ReplyDelete
  2. congrats to all ..terselit jugak nama MA di situ, alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. eh eh kita tersenarai jugak. Terima kasih madam Syaz. Tahniah untuk semua.

    ReplyDelete
  4. eh, x sangka ldy pun tersenarai.. tq Syazni..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah blogger rajin berkomen

    ReplyDelete
  6. Puan Lady memang popular....singgah di banyak blog juga....btw..tahniah semua

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.