Search This Blog

Showing posts with label Dr Kamarul Ariffin. Show all posts
Showing posts with label Dr Kamarul Ariffin. Show all posts

Saturday, August 22, 2020

Johorror - Kamarul Ariffin | Review Buku


Sepertimana entry aku yang lepas, aku berjaya jugak beli Johorror ni.
Dulu nak beli asyik habis je.

Jadi, bila dah sampai, sepertimana horrornya buku ni punya genre, seperti itulah dia punya tahap 'menyeru' nama aku hari-har suruh baca dia.

Mula-mula baca 1 bab, terus ke bab seterusnya dan seterusnya.
Terpaksalah letak dulu buku tengah on going tu haha

Walaupun sebenarnya Johorror ni patut beratur tau, banyak lagi buku sebelum dia nak kena dibaca.
Ahaha..

Jadi, as expected, gaya penulisan yang bersahaja tapi penuh variasi, dan memang bakat penulis untuk terus buat kita flip ke muka surat sebelah memang terserlah.

Mungkin kena dengan tekak aku.
Aku taknak oversell, tapi kalau kalian nak beli, aku rasa tak rugi.

Boleh beli kat SINI!
Kalau nak senang lah kan.
Boleh beli Ghospital sekali!
Terus pos ke rumah je.

Ok, personally, Johorror yang berkisahkan cerita seram yang berlaku di Johor ni, 
aku bagi 5 bintang!

🌟🌟🌟🌟🌟

👏👏
 

Sunday, August 2, 2020

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me