Showing posts with label bertuah. Show all posts
Showing posts with label bertuah. Show all posts

Saturday, September 4, 2021

Pencarian Penangkap Pageviews 2,000,000 !

 Rasanya macam dah lama tak buat pencarian penangkap nombor pageviews untuk blog ni.

Haritu berhentikan sekejap.



Sunday, February 28, 2021

Pencipta Perenggan Kreatif Di Hati Syazni Rahim!

 24 Februari 2021 lepas, aku ada anjur mini segment (segment ke?) kat blog ni.


Dari mini segment aku tu, tercungkillah bakat terpendam dari reader !

Wednesday, January 20, 2021

Monday, December 14, 2020

Pengunjung 1,335,000 Telah Ditemui!

 Terlupa pulak nak umumkan!

Pengunjung bertuah dan yang supportive untuk pageview ke 1335000 telah ditemui!

Yeayy!

Si dia yang bertuah itu adalah Nona!

Tahniah Nona!



Terima kasih Nona!

Jom kawan kawan, kita terjah blog Nona!

Buat Nona, nanti saya pos hadiah ya ๐Ÿค—

Yang lain, jangan lupa capture 1,340,000 pula ya!๐Ÿ˜


Tuesday, December 1, 2020

Friday, October 9, 2020

Pengunjung 1,300,000 Telah Ditemui!

 Semalam pencarian pengunjung blog yang ke 1.3Juta telah berlangsung.

SINI

Dan alhamdulillah, pengunjung yang bertuah dan yang telah menghantar bukti screenshot beliau adalah

Thursday, October 8, 2020

Pencarian Pengunjung Blog Yang Bertuah

 Di hari Khamis yang indah ini, aku dah pasang niat nak bagi hadiah pada pengunjung blog yang bertuah.

Macam mana nak tau bertuah?

Apabila orang itu menjadi pengunjung blog yang ke 1.3 juta!


Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot