Pages

Search This Blog

Showing posts with label dosa. Show all posts
Showing posts with label dosa. Show all posts

Thursday, November 26, 2009

DOSA DI TESCO KAJANG



Semalam kami 1 famili pergi beli barang kat TESCO Kajang, ye lah, kan dah nak raya aji ni..
mak aku nak buat mee kari je.. gi la carik bahan2..
oh kat atas tu bukan tesco kajang ye, tu tesco kat barat..saje je tempek gambar..hehe

Pastu masa aku duk jalan2 celah2 rak barang2 tu, aku terperasan sesuatu..
TESCO Kajang ni menjual sesuatu yang bernama DOSA!
yang aku nak maksudkan ni bukannya arak atau babi,
tapi DOSA.

Aku tunjuk kat abah aku, dia tertarik.
Lalu dia beli DOSA itu!

Nak tengok apa DOSA tu?
ha tengok ni..


Campuran Dosa segera..
Dosa ini juga boleh dimanipulate samada nak secaras 'plain',
ataupun 'masalah'..


juga ada satu lagi jenis DOSA..


itulah dosa2 yang dijual oleh TESCO Kajang..

:P

selamat ari raya aji

=)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.