Search This Blog

Thursday, November 26, 2009

DOSA DI TESCO KAJANG



Semalam kami 1 famili pergi beli barang kat TESCO Kajang, ye lah, kan dah nak raya aji ni..
mak aku nak buat mee kari je.. gi la carik bahan2..
oh kat atas tu bukan tesco kajang ye, tu tesco kat barat..saje je tempek gambar..hehe

Pastu masa aku duk jalan2 celah2 rak barang2 tu, aku terperasan sesuatu..
TESCO Kajang ni menjual sesuatu yang bernama DOSA!
yang aku nak maksudkan ni bukannya arak atau babi,
tapi DOSA.

Aku tunjuk kat abah aku, dia tertarik.
Lalu dia beli DOSA itu!

Nak tengok apa DOSA tu?
ha tengok ni..


Campuran Dosa segera..
Dosa ini juga boleh dimanipulate samada nak secaras 'plain',
ataupun 'masalah'..


juga ada satu lagi jenis DOSA..


itulah dosa2 yang dijual oleh TESCO Kajang..

:P

selamat ari raya aji

=)

9 comments:

  1. ahaha..
    lawak je entry nih!
    ingt jual dosa pe la tadi..
    ehe..

    nway, DOSA nih best x?

    ReplyDelete
  2. sdp ke?
    tnde halal die mcm pelik je..

    ReplyDelete
  3. la..awat la name die dosa ek..hihi..mkn dpt dosa x???
    hahaha...

    ReplyDelete
  4. nape namanye begitu??
    siap berbagai jenis lak tuh...
    pk dua tiga kali lah klu nak mkn..

    ReplyDelete
  5. kalau ada org cakap dia beli dosa.. kita x boleh nak gelak lah..

    salam aidiladha

    ReplyDelete
  6. DOSA tu nampak bestla kn kn kn...
    tp klu buat dosa lg best tau...
    maaf sj gurau...
    selamat hr raya aidiladha utk semua.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me