Showing posts with label facial mask. Show all posts
Showing posts with label facial mask. Show all posts

Tuesday, August 24, 2021

Algae Hydro Purifying HA Mask With Jeju Spring Water

Sekejap lagi ada mesyuarat pasca peperiksaan.
Setiap program akan bermesyuarat tentang markah pelajar.

Jadi sebelum meeting tu bermula, marilah baring sekejap sambail pakai facial mask ni.
Hahaha!

Saturday, July 17, 2021

Berehat Dengan Yogurt Moisturizing Mask

Harini anak-anak pun tak ada kerja pdpr.
Aku pun tak nak hadap kerja.

Kasi anak-anak layan table masing-masing je pagi tadi.
Jadi bila masing-masing dah leka dengan tablet, rumah jadi sunyi lah sikit dari biasa.

Apa lagi, kita ambil peluang ni untuk berehat.
Lepas mandi, kita golek-golek sambil pakai mask yogurt ni.

Sunday, February 21, 2021

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot