Search This Blog

Showing posts with label kopi. Show all posts
Showing posts with label kopi. Show all posts

Friday, November 20, 2020

Huat Ah

 Salam Jumaat!

Terjumpa gambar ni, baru teringat pernah beli air ni sebelum WFH haritu.

Monday, September 14, 2020

Jodoh Kami Sampai Disini Saja

Hallu morning, selamat pagi isnin!
Apa khabar semuanya?
Harap sihat-sihat hendaknya.

Aku ni jenis setiap pagi, mesti kena minum kopi yang ada ais.
Tak kisah la nescafe ke, kopi check hup ke..asalkan ada ais.

Saturday, April 25, 2009

Zaman sekarang air kosong pun 90sen..

Betul, aku tak tipu..Air kosong pun harga 90sen sekarang..
Kat mane?
Haha..meh nak citer..

Aku ngan zaimi kalau gi PTSL memang tak sah la kalau tak beli air kat mesinyang jual air dalam cawan tu..
selalu nya beli kopi ais la..
kengkonon untuk kekal segar la mase study..

pada suatu hari..
dalam 2 3 hari lepas kot..
tringin pulak nak beli milo..

selalu beli 2 cawan kopi je, tapi aritu konon2 nak buat neslo ais..haha!

jadi setelah mengorek2 segala duitsyiling yang ada, cukup je rm1.60sen zaimi pon gi la kat mesin tu..
aku tgk dari jauh je..

mula2 tekan kopi, ok la..zaimi antar dulu kat aku.. pastu dia pergi balik kat mesin tu..
masuk duit, tekan milo ais lak..

tapi mesin tu silap dengar kot..orang order milo air, dia dgr ais kosong..
tgk la ni...

langsung takde ciri2 milo dalam cawan tu..
mahalkan air kosong zaman sekarang?

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me