Search This Blog

Showing posts with label lukisan. Show all posts
Showing posts with label lukisan. Show all posts

Thursday, August 6, 2020

Touching & Deep


Huwaaaa

😭

Thursday, June 5, 2014

Contengan Pertama Adam | 4 Jun 2014

Alang-alang teringat ni saja lah nak abadikan memori yang satu ni..
Semalam pergi TESCO Seremban Jaya tu..
Belikan adam mainan yang macam papan conteng tu..

Actually pen papan tu takde dakwat pun, dia guna sistem magnet..
Hujung pen tu besi, so besi tu akan tarik serbuk magnet..

Ajarlah adam cara pegang pen, dan macam mana nak guna pen tu..
Mula-mula adam biasalah, semua dia nak masuk dalam mulut..

Lepas tu bila dah tau, asyiklah duk gesek kan pen tu kat papan putih tu..
hahaha

Excited pulak dia!


Ha tu lah hasil gese gesel pen kat papan putih tu..
Ok lah tu kan untuk budak setahun 2 bulan? hehe..


 Ha yang ni pulak muka bengang sebab pampers dah penuh..
Pistol tu kasi leka dia sementara kat atas trolley je..

:P


Thursday, February 18, 2010

Lukisan Qaisy

Siapa Qaisy?
Ini lah lukisan beliau yang aku lekatkan dalam blog aku..

Yang aku tandakan nombor 1 itu adalah SHARK,
dan yang aku tandakan nombor 2 itu adalah COIN..

hehe..
aku rase kiut giler la plak lukisan ni..
pelukis dia baru berumur 3tahun..hehe..
kreatif la plak SHARK dia..

Dia lukis masa datang umah aku aritu..
Eh lupa lak nak cakap, dia adalah sepupu aku,
anak kepada adik bongsu mak aku..

Jauh gile beza umur ngan sepupu..haha..
20tahun tu beza..

peace dari qaisy!

ps: bosan + ngantuk

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me